Sagedased küsimused

Siin leiad vastuseid kõige sagedasematele küsimustele.
Kui vajad täiendavat infot, ole hea ja küsi meili teel..

Kas teie autorendi "Airbnb" on ainult autodele või ka veokitele, bussidele, traktoritele ja jalgratastele?

Jah, siia võib rendile panna ka veokeid, busse, traktoreid, jalgrattaid. Ja nende lisasid.

Kuidas ma saan oma auto siia rendipakkumistesse panna?

Palun saatke asjakohane info ja mõni foto veebi panekuks autorenti@smartlife.ee ja me paneme teie auto pakkumise veebi üles. Kuulutamine on teie jaoks täiesti tasuta. Ainult siis kui teie autot õnnestub tegelikkuses välja rentida, siis võtame tasu 20% laekuvalt rendisummalt.

Lähiajal avame ka tehnilise võimaluse igale rendilepakkujale ise rendieseme info üles panna ja maha võtta, kuid hetkel on see võimalus veel testimisel ja tuleb kasutada meie abi veebi panemiseks.

Kuidas ma saan auto rendile võtta?

Lihtsaim on sobivate karakteristikutega sõiduk otsida "Esileht" või "Otsing" menüü alt filtreid kasutades. Kuid on võimalik ka menüü "Autod" või "Lisad" sirvimisega valik teha ja nuppu "Rent" klikkides broneering vormistada. Süsteem väljastab teile voucheri ja peale meiepoolset käsitsi broneeringu ülekontrollimist saadame teile kinnituse e-mailile.

Kas ma saan muuta või tühistada broneeringut?

Tasuta saate muuta või tühistada broneeringut kuni 48 tundi enne rendiaja algust menüüsBronnKui rendi alguseni on vähem kui 48 tundi, siis otsustab raha tagastamise või mittetagastamise konkreetse auto pakkuja igal konkreetsel juhul eraldi. Võtke temaga ise ühendust.

Kust ma saan kätte renditud auto ja kuhu pean tagastama?

Kuna iga eri autot pakub iseseisev autoomanik, siis asukohad on ära näidatud iga pakkumise all eraldi. See info on näidatud ka teile väljastataval vaucheril.

Mis on maksemeetodid?

Maksta saab pangalingiga või pangakaardiga.

Kas autodel on kindlustus?

Kõikidel autodel on kohustuslik liikluskindlustus. Kui autol on ka kaskokindlustus, siis vastav info on pakkumise all näidatud.

Mida teha, kui rendile võetud auto läheb katki?

Kui auto läheb rendi ajal katki, palun võtke kohe ühendust auto rendile pakkujaga.

Kuidas teiega kontakteeruda muude küsimuste esitamiseks?

Palun saatke e-mail küsimustega autorenti@smartlife.ee (soovitatud) või helistage (372) 5851 2523.

SMARTLIFE e-Commerce OÜ ® 2021